woensdag 6 augustus 2014

Eindelijk weer een kaartje!


Net toen ik dacht dat ik weer een beetje rust kreeg kwam er weer een nieuw nestje kittens via het asiel en deze keer 4! Super leuk natuurlijk, maar heel veel werk.


En toen ze bijna van de fles af waren kwam nummer 5 erbij.

 Nu zijn ze dan allemaal zo groot en zelfstandig dat ze binnenkort geplaatst kunnen worden, en ik kan weer een beetje adem happen. Ik had ook eindelijk weer zin om wat te stempelen en ben vorige week wat achtergrondjes gaan maken met ecoline inkt sprays(mini misters).
Verder kwam ik niet, geen inspiratie, maar vandaag deze kaart gemaakt voor mijn schoonmoeder. Als je een reden hebt voor een kaart, dan komt de inspiratie vanzelf!




2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat het weer gelukt is met die kittens!
    En idd als het moet zit er ergens steeds weer inspiratie... Blijkt wel uit deze mooie kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow je kaart is zo prachtig!!! Je schoonmoeder mag zich gelukkig prijzen met zo'n kunstzinnige schoondochter, ik vind het een super mooie kaart, en de kittens zijn ook zijn zo super lief ik zou er zo eentje willen, maar spijtig genoeg is mijn man geen dierenliefhebber !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en leuk als je een berichtje achter laat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...