zondag 24 november 2013

Nieuwe banner


Omdat ik het tijd vond om mijn blog weer eens te pimpen heb ik vanmiddag deze 2 kaartjes gemaakt.
Ze lopen in elkaar over waardoor ik er mijn banner van kon maken.
Alleen zijn de kleuren in het echt meer zo als op de kaartjes.
De banner heb ik gescand en helaas komen de kleuren dan niet zo mooi over.
Misschien nog eens overnieuw doen....

De achtergrond is weer met ecoline.
De stempels zijn van allerlei merken:
Grote vogel + tekst - Stampinback
Meesje - Urban
Blaadjes bovenaan - Art journey
Vogelhuisje + vogelzwerm - Art specially
Bloemen - Inkadinkado

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Wat een leuk idee om van 2 kaarten je banner te maken, heel erg mooi gemaakt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind het ook een super idee, alleen weet ik niet hoe dat werkt, je kaarten zijn heel mooi.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en leuk als je een berichtje achter laat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...